top.window.moveTo(0,0); if (document.all) { top.window.resizeTo(screen.availWidth,screen.availHeight); } else if (document.layers||document.getElementById) { if (top.window.outerHeight حرف های دل 414


✿✿✿رز مـــشــکــی✿✿✿

" فراموشت کرده ام "

دیگر پشت هیچ پنجره ای

در انتظارت نیستـــم

فقط شاید

بعدها با لبخندی تلخ

یــــادت کنــــم



نظرات شما عزیزان:

❤شــــــــــــــــراب شیـــــــــــــراز❤
ساعت7:39---28 ارديبهشت 1392
روزی میــرسَد

بـــی هیــــچ خَبـــَـــری

بــآ کولـــــه بــــآر تَنهـــآییـَم

دَر جـــآده هــآی بـی انتهــــآی ایـن دنیــآی عَجیـــــب

رآه خــــوآهم افتـــــآد

مَـــن کـــه غَریبـــــم

چـــه فَــــرقی دآرد کجـــــآی ایـــن دنیــــــآ بـآشــــم

همــه جــــآی جهــــآن تنهـــــآیی بــــآ مَـــن است…


sahar
ساعت18:42---27 ارديبهشت 1392
ادم دوست داره گاهی اوقات وقتی که خسته میشه

بگه بسه...cut.....

واسه امروز بسته...!!


♥ ZhIlA♥
ساعت15:28---27 ارديبهشت 1392
مـטּ چشمهایـــم را بستم و تو قایــم شـבے…

من هنـــوز روزها را مــے شــمارم!..

و تـــو پیـבا نمیشوے…!

یا من بازے را بلــב نیستم !
یا تو جر زבے!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در برچسب:,ساعت توسط Black Rose|


آخرين مطالب
» حرف دلم 12
» حرف دلم 11
» حرف دلم 10

Design By : behnam.com